reklama

Nepredstaviteľné predstavy sú naozaj nepredstaviteľné

Presvedčila som sa , že keď dáte na papier nepredstaviteľné predstavy, ľudia sú ochotní o nich aj diskutovať. Len by som svoj príspevok začala tým, že som za zavedenie školného, alebo ,že sa mi páči nový systém maturít.......

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Do nepredstaviteľných predstáv som zmotala všetky vypočuté rady od kde koho a sumu 100Sk som vypočítala podľa návrhu bývalého štátneho tajomníka Františka Tótha, ktorý v rozhovore uverejnenom v Domino fóre č. 16, str. 9 okrem iného hovorí - citujem:“ Nehovorím, že ten poplatok má byť tisíc korún, ale päť korún za hodinu basketbalu pod kvalifikovaným dozorom vo vykúrenej telocvični nie je veľa – to je jeden kopček zmrzliny“.....Takto si pán bývalý tajomník cení prácu učiteľov popoludní .... Keď začnete uvádzať rozumné dôvody na radikálne zmeny celého školstva, hneď vás všetci osočia a nechcú ani počúvať, nieto aby s vami niekto diskutoval. Jediné za čím si naozaj stojím je, že súkromná škola nie je štátna inštitúcia a ako súkromná, by si mala zamestnancov platiť sama – nemyslím financie na chod školy. A stojím si aj za vyhlásením, že maturity neboli riadne odskúšané na odborných školách – aspoň na našej určite nie. Nekritizujem obsahovú, ale technicko-organizačnú časť maturít. (V obsahovej mi vadí ako učiteľke na odbornej škole len to, že odborné predmety nemajú A-čko). A som presvedčená, že keby pán minister školstva nenariadil opakovanie matematiky, žiakov by ani nenapadlo niekde protestovať, na to sú dosť pohodlní - česť výnimkám. Za to, čo sa stalo, ako predstaviteľ ministerstva školstva mal podľa môjho názoru prevziať plnú zodpovednosť, ale vďaka tomu sa konečne otvorila otázka školstva a verejne sa o školstve konečne diskutuje. Prestaňme hovoriť o štátnych školách a hovorme o školách so štátnou dotáciou. Začnime rázne s obsahovou prestavbou a začnime si konečne vážiť nadobudnuté vzdelanie. A pre tých, ktorí sa chcú učiť, či sú z bohatých alebo chudobných rodín vytvorme riadne podmienky na štúdium a na kvalitný výber. Poviete si pekné frázy, ale som presvedčená, že na Slovensku sa nájdu kompetentní, vzdelaní, rozumní ľudia, ktorí budú vedieť ako ďalej, nebudú robiť reformy od stola, ale na základe zistených reálnych skutočností. Ale to chce aj radikálne zmeny na ministerstve školstva.

Alžbeta Strižincová

Alžbeta Strižincová

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  1x

učiteľ odborných predmetov na Strednej geodetickej škole v BA Zoznam autorových rubrík:  školstvoSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu