reklama

A je to!

Ešte som nevidela takých šikovných sťahovákov. Vrelo ich odporúčam všetkým zlučovaným školám. A keďže nemusím učiť, lebo žiaci majú riaditeľské voľno, využila som čas a prečítala som si okrem iných aj blogy: Čo už len nášmu školstvu pomôže...a Ja som učiteľ! Ja predsa nemusím! Dalo by sa očakávať, že školstvu by malo hlavne pomáhať Ministerstvo školstva, na čele s ministrom, ale robí to?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Počas mojej učiteľskej praxi sa na MŠ vystriedali desiati a ako mi pomohli? Aby som čítajúcich príliš neotravovala, zastavím sa len pri posledných troch. Exministrovi Martinovi Froncovi nestačili pomaly tri mesiace na podpísanie projektu ESF, do ktorého bola zapojená naša škola. Keďže sme mali naplánované splátky a bolo treba platiť, využila som jeho účasť na verejnej diskusii o reformách, ktorú organizoval, podotýkam na vynikajúcej úrovni, Konzervatívny inštitút. Osobne som exministrovi strčila do rúk náš projekt ESF a o týždeň sme mali projekt podpísaný aj so spätným dátumom a zároveň ako projektový koordinátor som obdržala upozornenie, že neplníme časový harmonogram! Ján Mikolaj sa mal zúčastniť na odbornej konferencii Quo vadis vzdelávanie ..., a keďže som mala pripravené otázky k jeho reforme, tak som sa tam prihlásila. Ale na pána exministra som čakala zbytočne aj s inými učiteľmi, ktorí sa doteperili až z druhého konca republiky. Pán exminister si zmenil program. A ním poverený zástupca si tam urobil predvolebnú kampaň. No a tomu súčasnému som poslala žiadosť, aby prehodnotil rušenie našej školy, ale dostala som odpoveď, že to nie je v kompetencii MŠ, že sa mám obrátiť na zriaďovateľa. A keďže páni poslanci mi na žiadosti ani neodpovedajú, vychádza mi z toho, že problém môže byť v čítaní s porozumením. Veď prečo by mali vedieť čítať poslanci, keď starosta nemusí.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Po prečítaní druhého príspevku som začala o sebe pochybovať, čo som to za učiteľa, na vyučovaní netelefonujem, nepijem kávu, ale priznávam, že na obedy chodím obutá, máme totiž jedáleň v inej budove. Ani žiakom nezakazujem cez hodiny piť a dokonca im varím aj čaj, keď premrznú pri meraní. Keď sa tak nad sebou zamýšľam, zistila som, že som ich vôbec dostatočne nepripravila do života. Nenaučila som ich podvádzať, kradnúť, klamať, šmelináriť....., no skrátka všetky veľmi potrebné činnosti pre život v tejto spoločnosti. Preto aspoň pár rád, moji milí, každú objednávku dočítajte do konca, aby ste nedopadli ako ja pri objednávaní dovolenky. Tento mail som dostala z cestovky

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Dobry den,

ano samozrejme boli by ste ako člen zajazdu nakolko nim aj ste. Celych 16 dní absolvujete s celou skupinou poznavaci zajazd+ten vas tyzden pobytu navyse v Sydney, kde mate k dispozicii cesky hovoriaceho sprievodcu a ten bude s vami od priletu az po odlet.

S pozdravom .......................

Všetko mi napísala pracovníčka cestovky a ja naivná alebo skôr blbá, som tomu uverila a od radosti, že sa uvidím s bratom, nedočítala som koniec objednávky. A práve ten nedočítaný koniec - že sa mám dopraviť sama niekde do stredu Austrálie a mám sa hlásiť anglicky hovoriacemu sprievodcovi, som sa dozvedela tri dni pred odletom. Zariadil to asi môj anjel strážny, že Londýn zrušil lety. Cestovnej kancelárii som oznámila, že vzhľadom na to, že sme neodleteli v plánovanom termíne, odstupujem od zmluvy. Odpísali mi, že mi zájazd o týždeň posunuli a že v paragrafe 18 je uvedené, že keď nenastúpim, nemám právo na vrátenie poplatku. A tak som sa potešila, že som si zájazd poistila a zaplatila poistku. A tu je moja druhá rada, ak vám niekto bude tvrdiť, že máte poistené všetko, dajte si to "všetko" vymenovať. Lebo v mojej poistke zrušenie letu poistené nebolo. A stačilo tak málo, len oklamať poisťovňu, že som ochorela a vrátili by mi peniaze. A tu je moja tretia rada, nie neklamte, ale dajte si veľký pozor na klamárov a podvodníkov. A pamätajte, že za naivitu, alebo lepšie povedané za blbosť sa platí. Ale aj tak nechápem, prečo som musela zaplatiť za to, čo som si neobjednala, z toho vyplýva moja posledná rada, buďte v strehu a pri čítaní sa dobre a poriadne sústreďte, lebo pri objednávkach vždy ide o čítanie s porozumením!!!!

Alžbeta Strižincová

Alžbeta Strižincová

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  1x

učiteľ odborných predmetov na Strednej geodetickej škole v BA Zoznam autorových rubrík:  školstvoSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu